S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Všetko pre domácnosť najdete tu:

 

 

 

 

!!! DOPRAVA ZDARMA NAD 40 € !!!


Reklamačné podmienky
Reklamačné podmienky

Vážený zákaznící,

spracovaniu Vašich objednávok venujeme maximálnu pozornosť, dôsledne kontrolujeme vyskladnenie objednávky. Aj napriek našej snahe môže prísť k tomu, že zákazník nebude celkom spokojný s vybavením objednávky alebo dôjde k vyskytnutiu sa vady na tovare. Pre tieto prípady platí tento reklamačný poriadok.

Reklamačný poriadok je vydaný v súlade s ustanoveniami:

zák.č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov

zak.č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov

zák.č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov

Vymedzenie pojmov:

kupujúci - obchodný partner, ktorého obchodné vzťahy sa riadia Obchodným zákonníkom.

spotrebiteľ - konečný zákazník

 

1.

Právo na uplatnenie reklamácie

Ak sa vyskytne na zakúpenom tovare vada, kupujúci (spotrebiteľ) má právo túto vadu reklamovať pri prevzatí tovaru alebo v záručnej dobe. Pre správne posúdenie reklamácie je nutné, aby bol reklamovaný tovar kompletný, čistý v súlade s hygienyckými predpismi alebo všeobecnými hygienickými zásadami.

Kupujúci (spotebiteľ) je povinný používať tovar len na určený účel a dodržiavať zname pravidlá, podmienky a návody na používanie. Uplatnenie práva na reklamáciu sa vzťahuje len na vady nezavinené kupujúcim (spotrebiteľom) u vady s vylúčením bežného opotrebenia.

 

2.

Konkrétne záručné a servisné podmienky sú uvedené v príslušných záručných listoch vybraných produktov, ktoré spotrebiteľ obdrží pri kúpe produktu.

 

3.

Vo všeobecnosti, pokiaľ v záručných listoch nie je uvedené inak, je záručná doba pre plnenie spotrebiteľských zmlúv stanovená na minimálne 24 mesiacov alebo zhora ohraničená dátumom spotreby produktu. Spotrrebiteľom je osoba, ktorá pri uzatvárani a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti. Reklamovať je možné len produkt zakúpený a zaplatený u predávajúceho. Pri uplatnení reklamácie je spotrebiteľ povinný doručiť (pokiaľ to charakter produktu umožňuje - zastavaný produkt)reklasmovaný produkt čistý, mechanicky nepoškodený, vrátane faktúry alebo iného dokladu o zaplatení produktu predávajúcemu. Pri uplatnení reklamácie sa spotrebiteľ riadi pokynmi uvedenými v reklamačných podmienkach.

 

ZmYyZG